معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب
نوشته شده توسط : مهمان نواز


امروزه با دقت به نیاز مبرم و اصلی کمپانی‌ها و همه کسب و امور به داشتن  طراحی سایت شرکتی ، تعداد کمپانی‌ها و افراد حقیقی و واقعی ارائه دهنده سرویس ها طراحی سایت بسیار زیاد شده‌است. این مورد گزینش را برای کارفرمایان سخت نموده است. در‌این نوشته‌ی‌علمی میزان گزینش کمپانی طراحی وب مطلوب را ارزیابی می کنیم.


به‌دنبال در صورتیکه مارا ملازمت و همراهی نمایید به چک این معیارهای مطلوب خوا‌هیم پرداخت.

۱. از جواز طراح وبسایت خویش مطمئن گردید.


در صدر در بین افراد واقعی و حقوقی در‌پی کمپانی‌هایی باشید که جواز انجام ساخت سایت‌وبسایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یا این که شورای عالی انفورماتیک را داشته باشد. برای این فرمان میتوانید به لوگوهای نصب گردیده در تارنما کمپانی طراح مراجعه‌نمایید، تا خیالتان بابت اعتبار کمپانی سهل وآسان باشد و به راحتی فعالیت پباده سازی خویش را به آن گروه بسپارید. با رعایت این نکته در شکل بروز هر سیرتکامل اختلال علاوه بر دسترسی شل و سریع به کمپانی متبوع دارید، امکان پیگیری رسمی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

توصیه اینترنت سر: نکات اصلی ساخت وب سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری (CMS)

۲. سوابق کمپانی طراح تارنما و مثال شغل های آن کمپانی را در لحاظ بگیرید.

 

سوابق یک کمپانی طراحی وب سایت نشان دهنده‌ اعتبار کمپانی، دوام آن، برد و حاصل خوب و رضایت مشتری از آن کمپانی می باشد. بدین ترتیب در تعیین خویش به سوابق کمپانی متبوع اعتنا فرمائید. هنگامی که یک کمپانی سوابق تعدادی سال دارااست این به این معناست که مشتریان راضی بالای داشته میباشد. ساخت وب سایت را براساس اصول جهانی و نیاز مشتریان پیاده‌سازی نموده است. هرروزه به مشتریان چنین کمپانی‌های اضافه شود. ماندگاری این موسسه‌ها که حق تقدم مهم آن ها رضایت مشتریان میباشد فی مابین دیگر شرکت های که اهمیت به مشتریان نمی‌دهند و اولیت آن‌ها تنها فروش میباشد، بیشتر خواهد بود.

۳. سرویس ها بعد از فروش و پشتیبانی وبسایت را در حیث بگیرید.


پشتیبانی تارنما به اندازه خوب و کارامد بودن ساخت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، مطلقا در امر شیوه‌های پشتیبانی کمپانی داده ها کافی گردآوری فرمایید و در حیث داشته باشید هر چه ساعت‌ها کاری کمپانی و ساعت‌های پاسخگویی به مشتریان بیشتر باشد برای شما بهتر میباشد. همینطور این را محاسبه فرمائید که بازه پاسخگویی به ایرادات مشتریان چقدر میباشد.

۴. سبد مال کمپانی را در حیث بگیرید.
اینکه طراحی وب سایت بر روی کدام هاست قرار میگیرد و نماینده تثبیت دامنه شما کدام کمپانی است نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌است. اعتنا داشته باشید که مالکیت دامنه و هاست قطعا بایستی به اسم خویش صاحب کار تثبیت خواهد شد، تا اختیار هر سیرتکامل جابجایی و تغییر و تحول و تمدید در دامنه و هاست خویش را داشته باشد.
در شرایطی که تثبیت دامنه، خرید هاست، طراحی وب، تبلیغات در گوگل و seo وبسایت شما به عهده ی یک کمپانی واحد باشد، فعالیت شما بسیار ریلکس‌خیس خواهد بود و پشتیبانی خوب و یک دست‌تری را اخذ خواهید کرد.

۵. از مشورت مشاوران کمپانی طراحی وب سایت کمپانی استعمال فرمایید.


از ایده‌ها و ارشادوراهنمایی‌های مشاوران کارشناس برای انجام عمل خویش به بی آلایش ترین و کارآمدترین صورت ممکن به کار گیری فرمائید تا بتوانید یک پروژه غالب را آغاز فرمائید.

۶. غرض خویش را از طراحی وب سایت آیتم نظرتان را مشخص و معلوم نمائید.
شما بایستی بدانید هدفتان از ساخت‌و‌ساز و ساخت یک اینترنت‌تارنما چه می باشد و چه استراتژی برای عمل خویش در حیث گرفته‌اید. در‌این‌حالت‌ میتوانید میزان دارایی متبوع برای عمل خویش را گزینش نمائید و دربین پباده سازی‌های متنوع با هزینه‌های گوناگون، پروژه خویش را متناسب با میزان دارایی در حیث گرفته گردیده و شایسته ترین کیفیت آغاز نمائید.

مجموع معیارهای بالا به شما یاری می‌نماید تا در گزینش کمپانی مطلوب جهت ساخت سایت شرکتی، را بادقت انجام دهید و اینترنت سایتی متناسب با حوزه کاریتان پیاده سازی گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: